Нові високоефективні трансмісійні оливи серії RAVENOL EV-Synto для електромобілів.

Представляємо нові високоефективні трансмісійні оливи серії RAVENOL EV-Synto, розроблені для електромобілів із сухими та мокрими двигунами.

RAVENOL EV-Synto Super Fluid 75W E-TF для редукторів у сухих та мокрих системах: MB (EQ-Line), BMW (i-Line), VW (ID-Line), Porsche, Seat, Cupra, Audi, Skoda, Rolls-Royce, Ford, BYD, Renault, Smart, Tata, Jaguar, Citroën.

RAVENOL EV-Synto Extra Fluid 70W E-TF для редукторів у сухих та мокрих системах: Honda, BMW (i-Line), Mini, Mitsubishi, Fiat, Hyundai, Dong Feng, Geely, Chery, Kia, Tesla, Volvo, Nio, Lotus, Rimac, Rivian, Polestar.

RAVENOL EV-Synto ATF для електронних коробок передач редукторів у сухих та мокрих системах: Hyundai, Kia, Nissan, Lexus, Toyota, Mazda, Chevrolet, Ford, Opel/Vauxhall, SsangYong, Dacia, Tata, MG, Mahindra, Lixiang, Hycan, XPeng, Weltmeister.

Електромобілі зайняли міцні позиції у сучасному транспорті. Вони рухаються електродвигунами, що передають потужність через одношвидкісні або, в деяких випадках, багатошвидкісні редуктори на приводні вали і, зрештою, на колеса.

Для більшості застосувань в автомобілях і т.д. використання багатоступінчастих редукторів можна уникнути завдяки характеристикам електродвигунів, які здатні видавати потужність набагато стабільніше і незалежно від частоти обертання, ніж двигуни внутрішнього згоряння. Тому для оптимального узгодження частоти обертання двигуна та частоти обертання коліс часто достатньо одно-або двоступінчастих редукторів.

У поєднанні з електродвигунами до цих редукторів пред’являються особливі вимоги, які суттєво відрізняються від вимог до звичайних редукторів з двигунами внутрішнього згоряння:

– Дуже високий момент, що крутить, навіть при низьких обертах двигуна/швидкості руху;
– Прямий і раптовий вплив максимального моменту, що крутить;
– Крутний момент постійно доступний у широкому діапазоні швидкостей;
– Точні пікові навантаження на компоненти трансмісії: шестірні, вали, підшипники тощо;
– Управління температурою схильне до інших впливів, ніж системи двигунів внутрішнього згоряння;
– Сумісність матеріалів, ефективність та діелектричні властивості вимагають спеціальних формул;
– Особлива увага приділяється шумовому комфорту трансмісії, оскільки двигун також став тихішим.

Крім традиційної системи «сухого» двигуна існує другий тип приводу електромобіля: система «мокрого» двигуна. У цьому випадку, крім мастила коробки передач (система «сухого» двигуна), трансмісійне масло також пропускається через корпус електродвигуна для забезпечення теплообміну. У цьому випадку трансмісійна олія потребує ще більш високих діелектричних властивостей та сумісності матеріалів. Трансмісійне масло піддається впливу сильних електричних полів, які впливають на його властивості. Воно безпосередньо контактує з ізоляційними матеріалами, з якими олія має бути сумісна. Крім того, згодом у системі двигуна утворюються мікротріщини, через які масло може потрапляти на струмопровідні деталі. Для запобігання коротким замиканням та іншим непрямим ушкодженням у цьому випадку необхідні діелектричні властивості.
При застосуванні олив серії RAVENOL EV-Synto необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО дотримуватись інструкцій виробника!

трансмісійні оливи Ravenol EV-Synto